Klachtenregeling

Indienen

NNN doet haar uiterste best om ‘klanten’ zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat er zaken fout gaan of niet zoals afgesproken. In deze klachtenprocedure is vastgelegd hoe de ‘klant’ een klacht kan indienen bij de NNN organisatie en hoe deze klacht wordt afgehandeld.

De klachtenprocedure staat hier beschreven.













     Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonlijke gegevens


    Uw steun doet er toe!

    WORD LID

    Kom in contact met lotgenoten en ontvang als eerste nieuwe informatie.

    DRAAG BIJ & DONEER

    Wil je bijdragen? Word donateur. Elke gift komt goed terecht.

    NIEUWSBRIEF

    Schrijf je direct in voor de nieuwsbrief. Wij versturen er maximaal 6 per jaar.
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.